Edit: Ai hitto, sehän onkin mun...
Eli Colnago Mexico 80-luvun puolivälistä. Ostettu Nokialta pyörän 1. omistajalta joskus 2000-luvun alkupuolella. Ajelin pyörällä monta vuotta vaihteellisena ja sekalaisella osasarjalla varustettuna kunnes löysin toisen, täysin alkuperäisen '86 Mexicon Campan Super Record -grupolla. Joten eikun vanhasta fiksiä rakentamaan...
Runko Columbuksen SL-putkea. Cinellin stemmi, Bilteman raiseri, Ouryn gripit, Colnagon ohjainlaakeri, Alloyn kammottava mutta riittävän pitkä tolppa, Turbo-jakkara, Campan keskiö, Dura Acen kammet ja rattaat, MKS:n polkimet ja häkit joissa Christophen remmit. Kiekot Pyöräpojilta. Välitys rimppakintulle passeli 42/18.
Pistäkääpä muutkin pyöräesittelyjä kehiin, pliis.
Eli Colnago Mexico 80-luvun puolivälistä. Ostettu Nokialta pyörän 1. omistajalta joskus 2000-luvun alkupuolella. Ajelin pyörällä monta vuotta vaihteellisena ja sekalaisella osasarjalla varustettuna kunnes löysin toisen, täysin alkuperäisen '86 Mexicon Campan Super Record -grupolla. Joten eikun vanhasta fiksiä rakentamaan...
Runko Columbuksen SL-putkea. Cinellin stemmi, Bilteman raiseri, Ouryn gripit, Colnagon ohjainlaakeri, Alloyn kammottava mutta riittävän pitkä tolppa, Turbo-jakkara, Campan keskiö, Dura Acen kammet ja rattaat, MKS:n polkimet ja häkit joissa Christophen remmit. Kiekot Pyöräpojilta. Välitys rimppakintulle passeli 42/18.
Pistäkääpä muutkin pyöräesittelyjä kehiin, pliis.
Tykkään tuosta pyörästä valtaisasti!
VastaaPoistaOnhan se oikein näpsäkkä fillari. Ainoa mikä häiritsee on kampiosasto ja ylimääräinen pohkeentappajaratas.
VastaaPoistaNo, pohkeentappajarattaan olen kyllä aikonut poistaa mutta siinäpä tuo vielä nököttää.
PoistaKampiosastossa itseäni häiritsee lähinnä Dura Ace italialaisessa pyörässä. Sitten kun uusiminen tulee ajankohtaiseksi täytyy miettiä mitä tilalle laitetaan – italialaista joka tapauksessa.
Ei kammissa siis muuta vikaa ole kuin ylimääräinen ratas mutta taitaa mennä ketjulinja pieleen jos vaihtaa sisemmän rattaan ulos?
Poista